Eerder maakten we bekend dat de IMC European Awards voor Integrated Marketing Communications tijdens de eerste finaleronde 61 finalisten selecteerde. Daaruit bleek dat België de derde plaats in de ranking bereikte, na het Verenigd Koninkrijk en Ierland. De toen uitgedeelde nominaties werden nu ook omgezet in prijzen: BBDO mag zich overall winnaar noemen met maar liefst 9 gewonnen awards voor Unpaid Bills, Stalker en 5 Euro. Het Brusselse reclamebureau behaalt met die drie cases twee keer goud, 6 keer zilver en 1 keer brons. Ook LDV haalt de tweede selectieronde en werd bekroond met drie awards voor de campagne Special Olympics.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]