Eerder maakten we bekend dat de IMC European Awards voor Integrated Marketing Communications tijdens de eerste finaleronde 61 finalisten selecteerde. Daaruit bleek dat België de derde plaats in de ranking bereikte, na het Verenigd Koninkrijk en Ierland. De toen uitgedeelde nominaties werden nu ook omgezet in prijzen: BBDO mag zich overall winnaar noemen met maar liefst 9 gewonnen awards voor Unpaid Bills, Stalker en 5 Euro. Het Brusselse reclamebureau behaalt met die drie cases twee keer goud, 6 keer zilver en 1 keer brons. Ook LDV haalt de tweede selectieronde en werd bekroond met drie awards voor de campagne Special Olympics.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]