Happiness aan het feest in Cannes: Gold Lion en tweemaal Silver Lion

Het blijft hard gaan voor Belgische bureaus tijdens de editie 2022 van Cannes Lions. Met Reduce the ride, een campagne voor Husk (deel van D'Ieteren) haalt Happiness een Gold Lion in de nieuwe categorie Creative B2B. Happiness ook een Silver Lion in huis in de categorie PR. In dezelfde PR-categorie kreeg BBDO een Grand Prix voor The Breakaway.
En voor Restore, een campagne voor Canon Belgium haalt Happiness een Silver Lion in huis in de categorie Direct.
Blijf hier dagelijks op de hoogte van updates over Cannes Lions 2022.
Om alle (of dat hopen we toch) avonturen van onze PUB-redacteurs ter plaatse te volgen, ga naar Twitter en Instagram.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]