Meditatie in communicatie
Sinds ik yoga en meditatie heb ontdekt, neem ik steeds meer afstand en […]
Waar wacht u op?
In december 2014 liet Maurice Lévy in een interview met The Financial Times […]
Maak reclame duurder
Er waart een spook door de digitale reclamewereld en dat spook heet Adblocker. […]
‘Zeg, schatje’. Stop daarmee!
Elke dag breng ik vier uur door in de wagen. Dat zijn acht […]
Weg met adblocks?
Wat moest gebeuren gebeurde. Onlinereclame kwam zijn duistere kantje tegen. Reclame dringt moeizamer […]
Studies zullen mobiel zijn, of niet zijn
Uw iPhone 6 rond de biceps, u onderweg voor uw ochtendjogging. Is het […]
Digitale EHBO
15 jaar geleden viel mijn vader bewusteloos. Paniek. Niemand in ons gezin volgde […]
Niets op de buis!
De tijd van het “avondje zappen”, van het tijd verdrijven met het wanhopig […]
Niet adblocker, maar gebrek aan creativiteit is het probleem
Het gebruik van adblockers neemt snel toe. Volgens sommige cijfers heeft al 50% […]