2022 was een uitdagend en spannend jaar voor Maxus. Naast de grote verhuizing naar de Victoria Tower in hartje Brussel zetten verschillende nieuwe talenten hun eerste stappen in de wereld van Maxus. Het PBU-team ontving Alexandre Montiel als Programmatic & Direct Buying Executive, Lisa Ricci en Sébastien Baquet als Programmatic & Direct Buying Specialisten en Daphné Vandenberghe als PBU Lead. Ook het Social-team werd aangesterkt door Sherine Bakali en Hannah Kirilof als Social Campaign Executives en Alexis De Raedemaeker als Social Campaign Specialist.
Pascal Vanderlinden en Julien Baujot versterkten op hun beurt het Video-team als Video Specialisten, alsook Jonathan Geers als Video Executive.
Zoals aangekondigd in juni startte Sophie Van Laer haar nieuw avontuur als Chief Strategy Officer bij Maxus. Binnen het communicatieplanningteam mocht het bureau onlangs ook Claudio Bongiovi verwelkomen als Campaign Executive.
Naast deze nieuwe collega’s vonden er ook enkele interne verschuivingen plaats. Zo ging Anais McCusker haar nieuwe rol als System Accelerator tegemoet en maakte Alicia Van Steen de stap van het Audio team naar het Social team. Jamila Moukrim sloot zich na jaren ervaring binnen het Video-team, aan bij het Audio-team.
Nu de deuren van 2023 zijn geopend komen we ook dichter bij de overgang van Maxus naar EssenceMediacom op 31 januari. Uiteraard maakt iedereen ook deel uit van het toekomstige team.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]