

De nieuwe identiteit van Di - ook di! genoemd - is fris, dynamisch en expressief en dat komt voortaan tot uiting in alle interacties tussen de keten en de consumenten. De nieuwe look van Di is er niet zomaar gekomen. Het is ook niet toevallig dat de keten vorig jaar Helen Willems aantrok als topvrouw. Van 1988 tot juli 2014 maakte ze het mooie weer bij Beiersdorf, waar ze doorgroeide van product manager tot country manager Belux en uiteindelijk general manager voor België en Frankrijk. Na een korte passage (van ongeveer een jaar) bij Miele ging ze in oktober 2016 aan de slag als managing director bij Di.

Helen Willems
Op de Belgische Health & Beautymarkt is Di marktleider in de verkoop van make-up en epilatie en bekleedt het een stevige positie in de markt van de verzorgings- en haarkleurproducten. De distributeur houdt deze posities stevig in handen met de ontwikkeling van een nieuwe merkidentiteit, een aangepast aanbod, de uitbouw van een e-shop én een up do date winkelervaring, volledig in het teken van Beauty. De 120 winkels gaan prat op een uitgebreide vakkennis, advies op maat, een schat aan exclusieve producten, avant premières én een uniek aanbod. De nieuwe baseline “All about beauty” vat perfect samen waar het nieuwe Di voor staat.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]