Voor Di draait alles om beauty

Di transformeerde dit najaar tot een keten die dé referentie voor beauty wil zijn. En er werd niet over één nacht ijs gegaan. We schreven eerder al over het werk van stratégie AGENCY voor de retailer, die net als Planet Parfum deel uitmaakt van de groep Distriplus.
De nieuwe identiteit van Di - ook di! genoemd - is fris, dynamisch en expressief en dat komt voortaan tot uiting in alle interacties tussen de keten en de consumenten. De nieuwe look van Di is er niet zomaar gekomen. Het is ook niet toevallig dat de keten vorig jaar Helen Willems aantrok als topvrouw. Van 1988 tot juli 2014 maakte ze het mooie weer bij Beiersdorf, waar ze doorgroeide van product manager tot country manager Belux en uiteindelijk general manager voor België en Frankrijk. Na een korte passage (van ongeveer een jaar) bij Miele ging ze in oktober 2016 aan de slag als managing director bij Di.

Helen Willems
Op de Belgische Health & Beautymarkt is Di marktleider in de verkoop van make-up en epilatie en bekleedt het een stevige positie in de markt van de verzorgings- en haarkleurproducten. De distributeur houdt deze posities stevig in handen met de ontwikkeling van een nieuwe merkidentiteit, een aangepast aanbod, de uitbouw van een e-shop én een up do date winkelervaring, volledig in het teken van Beauty. De 120 winkels gaan prat op een uitgebreide vakkennis, advies op maat, een schat aan exclusieve producten, avant premières én een uniek aanbod. De nieuwe baseline “All about beauty” vat perfect samen waar het nieuwe Di voor staat.
Haar leiderspositie wil het label nu nog versterken door een breed assortiment aan te bieden in make up en een verdere uitbouw van de categorie verzorgingsproducten, met bijzondere aandacht voor exclusiviteiten en nieuwste trends, zonder daarbij de klassiekers van de grote merken te vergeten. Di bevestigt haar ambitie als destination brand ook zichtbaar en voelbaar dankzij een vernieuwde merkidentiteit, een geactualiseerde winkelervaring, een up to date assortiment en de uitbouw van een e-shop. Met een aanbod van ruim 15.000 referenties, waarvan jaarlijks zo’n 30% wordt vernieuwd, is Di letterlijk “All about beauty”. De keten ziet zichzelf in de toekomst dan ook als de grootste beautycommunity van België, die als geen ander de beste producten en exclusives weet te selecteren. Meer dan 20% van het productaanbod is uitsluitend bij Di te vinden. Het is haar missie om het leven te vergemakkelijken van elke vrouw die uiting wil geven aan haar unieke persoonlijkheid.
Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


