2025… het jaar waarin?
Eind 2022 schreef Fons Van Dyck ‘Marketing in oorlogstijd’. Kort samengevat: de merken […]
They fooled us (ze hebben ons bij ons pietje gehad)
Digitale disruptors als Amazon, Uber, Bol, Vinted, Airbnb, Zalando en vele andere hebben […]
Over reclamemakers, dieven en kakkerlakken.
Wist je dat wij het enige beroep zijn waarvoor mensen betalen om het […]
Een sprong in het onbekende?
Terwijl we het oude jaar afsluiten en de eerste stappen zetten in het […]
Allemaal onze eigen AI Agent?
AI heeft de afgelopen tijd ongelofelijke vooruitgang geboekt, van eenvoudige chatbots tot complexe […]
Ecce homo
Toen we in 2016 Lucy oprichtten, noemden we ons naar de eerste mens. […]
Bange konijnen
Zoals een stapel gelijmd of gebonden papier pas een boek wordt als dat […]
Dikke vette streep
Juni was een mijlpaal voor de PR-sector. Voor de eerste keer ging de […]
Gen Z in Marketing: hoe werkgevers moeten inspelen op de waarden van een nieuwe generatie
De marketingwereld verandert sneller dan ooit, en met de opkomst van Generatie Z […]