1976–2026... al 50 jaar!
Volgend jaar viert PUB zijn 50ste verjaardag. Wat een avontuur! Wat een verzameling […]
Mensen verlangen naar authenticiteit en vertrouwen... er zijn geen betere tijden voor marketeers
Consumenten raken steeds meer het noorden kwijt. Ze worden overspoeld door boodschappen, algoritmes […]
Moed om te voelen
Toen ik mijn eerste stappen in het vak zette, dacht ik dat ik […]
Ongewoon uitdagend. Buitengewoon Play.
Vergeet even alles wat je dacht te weten over televisie. De grenzen zijn […]
Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]
