Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
Media Relations: met nadruk op relations
Sommige woordvoerders lijken bang te zijn voor journalisten. Ze verkiezen hun vraag te […]
Over reclamemakers, dieven en kakkerlakken.
Wist je dat wij het enige beroep zijn waarvoor mensen betalen om het […]
They fooled us (ze hebben ons bij ons pietje gehad)
Digitale disruptors als Amazon, Uber, Bol, Vinted, Airbnb, Zalando en vele andere hebben […]
2025… het jaar waarin?
Eind 2022 schreef Fons Van Dyck ‘Marketing in oorlogstijd’. Kort samengevat: de merken […]
Een sprong in het onbekende?
Terwijl we het oude jaar afsluiten en de eerste stappen zetten in het […]
Allemaal onze eigen AI Agent?
AI heeft de afgelopen tijd ongelofelijke vooruitgang geboekt, van eenvoudige chatbots tot complexe […]
Ecce homo
Toen we in 2016 Lucy oprichtten, noemden we ons naar de eerste mens. […]
Bange konijnen
Zoals een stapel gelijmd of gebonden papier pas een boek wordt als dat […]