Me.dia, Myself & I
Fake news is een gevaar. Waarschijnlijk is het zelfs het kwaad van de […]
Septembergevoel
De zomer zit erop, de agenda’s lopen weer vol. Schoolverlaters zetten hun eerste […]
Met de zomer start een nieuw begin
Als het om reclame gaat, houden sommige adverteerders het midden tussen waarheid, fantasie […]
“Elk evenement is een ramp – maar dat is net waarom we ze zo goed moeten organiseren”
door Tom Bellens crisiscommunicatie-expert, preventieadviseur en CEO MediaMixer “Het duurt één seconde om […]
Waarop wacht de reclame om de demografische shift te volgen?
Het wordt hoogtijd dat de reclamesector bewust wordt van de nieuwe demografische realiteit […]
Media Relations: met nadruk op relations
Sommige woordvoerders lijken bang te zijn voor journalisten. Ze verkiezen hun vraag te […]
Over reclamemakers, dieven en kakkerlakken.
Wist je dat wij het enige beroep zijn waarvoor mensen betalen om het […]
They fooled us (ze hebben ons bij ons pietje gehad)
Digitale disruptors als Amazon, Uber, Bol, Vinted, Airbnb, Zalando en vele andere hebben […]
2025… het jaar waarin?
Eind 2022 schreef Fons Van Dyck ‘Marketing in oorlogstijd’. Kort samengevat: de merken […]