Hier zitten we dan. Nog steeds in lockdown, bijna vastgeroest achter onze smartphone of computer. Stilaan hunkerend naar wat meer sociaal contact.“Waarom dan geen video-interviews doen?” dachten we bij PUB. En zo geschiedde. We vroegen aan enkele regies hoe zij deze lockdown ervaren en stelden hen duidelijke vragen:
- Hoe gaat uw regie om met deze Covid-19-crisis?
- Uw beleid in enkele woorden?
- Zal u telewerk ook na de lockdown toestaan?
- Wat zal er na de crisis in uw persoonlijke gedrag veranderen?
Volgende in rij, na onze eerdere videogasten Denis Masquelier en Philippe Belpaire en Baudouin Van de Berg, is Bart Demeulenaere, chief commercial officer bij SBS Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]