Van underdog tot marktleider: de opkomst van Ads & Data

Communication / News

{Partner Content}

Bart Decoster, CEO van Ads & Data, licht strategie en evolutie toe.

In slechts drie jaar tijd heeft Ads & Data internationale erkenning verkregen door resoluut voor samenwerking te kiezen en haar datagedreven aanpak. CEO Bart Decoster benadrukt de evolutie van scepticisme naar marktleiderschap, bereikt door slimme allianties, zoals die tussen telecom- en mediapartners. Deze strategie, gericht op synergie en innovatie, laat Ads & Data concurreren met wereldwijde giganten en versterkt het lokale advertentielandschap. Iets waar adverteerders vragende partij naar zijn.

Strategische partnerships

Recente allianties met Paramount Benelux, Var/VRT en Warner Bros Discovery hebben het aanbod verder uitgebreid, waardoor adverteerders kunnen kiezen uit een brede waaier aan opties. Het bedrijf blijft een balans zoeken tussen digitale en traditionele media, met als doel een optimale mix aan te bieden die adverteerders een groot relevant en kwalitatief bereik garandeert. Ook de samenwerking met VRT MAX was hiervoor cruciaal.

Grootste video-aanbod in België

Met het grootste video-aanbod zijn we aantrekkelijk voor adverteerders die een alternatief zoeken voor internationale media. 

De introductie van het 'Total Media'-concept benadrukt de ambitie van Ads & Data om innovatie te leiden en adverteerders een geïntegreerde strategie aan te bieden voor maximale impact. Zo kunnen we online campagnes verder optimaliseren op tv en omgekeerd.

De gecombineerde kracht van data en creativiteit

De expertise van onze Ads & Data Brand Studio in het creëren van creatieve content maakt ons de ideale partner voor crossmediale campagnes. Elk kanaal vereist unieke, creatieve content die kijkers, lezers, surfers en luisteraars echt raakt. Dat is precies waar de Ads & Data Brand Studio in uitblinkt. Ons team verheft iedere campagne naar een hoger, creatiever niveau. Zo staan we klaar om een nog grotere impact te creëren.

Ads & Data is fier te mogen samenwerken met haar partner-publishers. Niet alleen qua bereik, maar ook qua content wordt het aanbod uitgebreid. Video blijft centraal, omdat we als toekomstige reclameregie marktleider willen blijven op dit gebied.

Deze strategie positioneert Ads & Data, gesteund door een lokale structuur en stabiel directiebeleid, als sterke en visionaire speler binnen het Belgische reclamelandschap. Het garandeert hiermee ook dat het lokale media-ecosysteem zijn relevantie niet verliest voor de adverteerder.

Benieuwd wat Ads & Data voor jouw merk kan betekenen? Contacteer Bart Decoster vrijblijvend voor een babbel via Bart.Decoster@adsanddata.be.