PUB Magazine nr 1 - feb. 21
Hoeveel sterren ziet u?
Sub / Vertaalde artikels
Hoe promoot je als bedrijf zowel economische als duurzame doelstellingen? We stelden die […]
Politieke communicatie in de broekzak?
Vertaalde artikels
Onder het gros aan communicatietools is er eentje die, ondanks zijn verouderde look, […]
De magazinepers moet vernieuwen
Vertaalde artikels
Frédéric Antoine, emeritus hoogleraar aan de École de Communication (UCL), heeft van het […]
Magazines & success stories
Vertaalde artikels
Wilfried leest als een roman « Al sinds het eerste nummer van Wilfried, in […]
Het geluk heruitvinden
Vertaalde artikels
Doorgewinterd marketeer, brand evangelist en vooral beoefenaar van ecofilosofie Grégory Pouy begeleidt merken […]
Magixx, bondgenoten onder elkaar
Vertaalde artikels
Eind 2020 besloten drie Belgische marktleiders in magazineland zich te verenigen. Magixx was […]
Geschatte leestijd voor dit edito: 02:05 m
Ik ga al sinds mijn hogere studies naar de bibliotheek. Niet zo’n gekke […]
Van zeggen naar voelen
Branding is hot. De brandingpodcasts, -vlogs en -departementen in communicatiebureaus schieten de laatste […]
Geloven in printmedia
Dat wij bij MediaNation nog geloven in printmedia, is de voorbije twee jaar […]