OM NOG EEN KEUZE TE HEBBEN
Ik zal het eerlijk zeggen, het kan me niet schelen dat Google mijn […]
INFLUENCERS IN DE MEDIAMIX
Steeds meer bedrijven willen hun boodschap laten verspreiden via ‘influencers’. Niets zo sterk […]
RECLAMESECTOR HEEFT IMAGOPROBLEEM
17 september 2018. De start van een nieuw academiejaar in de hogescholen. Ook […]
EMBRACING THE CHAOS
De digitalisering die aan een razend tempo onze omgeving beïnvloedt zorgt voor toenemende […]
IEDER ZIJN REALITEIT
In 2009 presenteerde PUB, dankzij de knowhow van Proximity BBDO, een cover in […]
God is een Robot
Wij leven in het post-truth tijdperk. Het is haast onmogelijk te achterhalen welke […]
BRANDING VEREIST RESPONSIEVE AANPAK
We leven in een bijzondere tijd, waarin ontwikkelingen elkaar snel opvolgen. Er is […]
KIEZEN TUSSEN POSITIEF EN NEGATIEF
Voor adverteerders heeft het allicht... […]
Beter en beter
2018 is al halfweg, en toch bevinden we ons allen in een […]