PUB Magazine nr 9 – 2016
De Brusselse Louizalaan, Fifth Avenue van de communicatie
Vertaalde artikels
De Brusselse Louizalaan staat veeleer bekend om zijn luxewinkels en -hotels dan om […]
(Ir)reële werelden: VR en AR, of dromen worden werkelijkheid
Vertaalde artikels
Hologrammen en direct-marketinganimaties in drie dimensies zijn niet langer droom maar werkelijkheid voor […]
ING in abstracto
Vertaalde artikels
Het ING Art Center viert zijn dertigste verjaardag met Guggenheim Full Abstraction. De […]
Hoe voorspelbaar is het publiek?
Vertaalde artikels
De bestaande publieksmetingen worden tot nader order nog altijd betrouwbaar geacht. Maar de […]
De tweelingbroers van de reclame
Vertaalde artikels
Wie kent “Alex” en “Max” Papa niét in de reclamewereld? Massimo is adjunct-afgevaardigd […]
Advertiser personality of the year: and the winner is….
Vertaalde artikels
De winnaar van het jaar 2016 is – tromgeroffel – Miguel Aguza! De […]
Iedereen gelijk? Toch niet!
Tijd om even in de achteruitkijkspiegel te kijken. De balans van 2016 oogt […]
(Winter in) Atypisch Antwerpen
Binnenkort kunnen we ons allemaal opnieuw verwarmen op tal van gezellige kerstmarkten en […]
Kunnen digitale dino's dansen?
Laat u niet wijsmaken dat uw business alleen maar succesvol kan zijn als […]