PUB magazine n°9 - 2013
Grote schoonmaak
Vertaalde artikels
Wanneer u dit nummer in handen houdt, zullen de resultaten van het CIM-onderzoek […]
De guts om zelf te beslissen
Vertaalde artikels
Sinds ik haar het voor eerst ontmoette in 1997 bij GV/Company, het toenmalige […]
De ROI-jagers
Vertaalde artikels
Het gesprek met Jan Vandenwyngaerden en Chris Van Roey, respectievelijk voorzitter en CEO […]
De vergeten doelgroep
Vertaalde artikels
Communicatie toegespitst op vijftigplussers? De logica zelve, zo lijkt het. De helft van […]
De Lijn mailt op maat
Vertaalde artikels
De Lijn biedt bewoners van stadswijken in vier Vlaamse steden een mobiliteitsoplossing die […]
Special Cannes quasi vide
Vertaalde artikels
Doorblader en lees online 32 pagina’s over de Cannes-oogst. Klik op de cover […]
Trends in events
Vertaalde artikels
Wat zijn de trends in de evenementenmarketing- en communicatie? Hoe ontwikkelt de sector […]
Eendracht maakt macht
Vertaalde artikels
De Belgische beroepsorganisaties van evenementenbureaus Equal en de Association of Communication Events Agencies […]
Ice Watch op social media
Vertaalde artikels
Ice Watch is een van de meest dynamische Belgische merken van de laatste […]
Het sprookje van de marketing
Vertaalde artikels
Volgend jaar beleeft het festival Tomorrowland -nog maar- haar 10e editie en dat […]