Dag 2 van de Epica Awards. Op Dag 1 waren er al meteen acht prijzen voor Belgische bureaus. These Days wist drie nominaties om te zetten in eremetaal: voor Child Focus (zilver en brons) en voor Black & Decker (goud!). Happiness won tweemaal zilver en eenmaal brons voor een campagne voor Carlsberg en Prophets mag brons in de kast zetten met een campagne voor Nucleair Forum. Daarbij kwam brons voor FamousGrey en Klara in de categorie Media. Op Dag 2 kwam daar een tweede brons bij voor FamousGrey en Klara, in de categorie Best Use of Sound. Kijk (en luister vooral) zelf nog even...
Ter herinnering: de Epica Awards zijn redelijk uniek te noemen: de jury bestaat, anders dan bij de andere reclameprijzen, uit journalisten. In België is PUB van oudsher partner van de Epica Awards. De Belgische genomineerden, zoals eerder bericht: de bureaus FamousGrey, Happiness, These Days, Boondoggle en Prophets. U vindt alle genomineerde campagnes hieronder. Opvallend: negen van de tien genomineerde campagnes wisten die nominatie om te zetten in brons, zilver of goud!
FamousGrey | Media | Koningin Elisabeth Wedstrijd Cello 2017 | Klara | KEW Cello 2017 – Formula 1 |
FamousGrey | Best Use of Sound | Koningin Elisabeth Wedstrijd Cello 2017 | Klara | KEW Cello 2017 – Formula 1 |
Happiness / an FCB alliance | Media Innovation – Alternative Media | Carlsberg | Carlsberg Group | Carlsberg ‘Probably TEDx’ |
Happiness / an FCB alliance | Native Advertising | Carlsberg | Carlsberg Group | Carlsberg ‘Probably TEDx’ |
Happiness / an FCB alliance | Events | Carlsberg | Carlsberg Group | Carlsberg ‘Probably TEDx’ |
These Days | Experiential & Shopper Marketing | SteaMitt & Steam-mop | Black & Decker | Floor 99.9 |
These Days | Online Campaigns – Public Interest | Child Focus | Child Focus | Coins Of Hope |
These Days | Online Social Networks | Child Focus | Child Focus | Put a price on your precious |
Boondoggle | Public Interest – Social | Clean Clothes | Wereldsolidariteit | Tahra’s Workout |
Prophets | Native Advertising | Nuclear technology | Nucleair Forum / Forum Nucleaire | Nuclear Lifeline |
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]