Word mentor en win-win-win!
Succes is moeilijk te voorspellen, maar we kunnen het wel een handje toesteken. […]
We leven in een tijd van transformatie
We leven in een tijd van transformatie. Ook reclamebureaus ontsnappen daar niet aan. […]
Een praatje met een plaatje
De editie 2016 van dmexco, medio september in Keulen, maakte het de circa […]
Welke toekomst is er voor journalistiek en media?
De grote vraagstukken die mediabedrijven – ook het mediabedrijf waar ik werk – […]
In vier stappen naar consistente wow-ervaringen
Volgens onderzoek van AXA Assistance reageren klanten positiever op een verzekeringsservice aangepast aan […]
Gotta Catch 'Em All!
Vakantie of niet, Pokémon Go heeft zich als dé zomertrend ontpopt. Zijn meesterlijke […]
Nieuwe en traditionele marketing: geen of/of maar en/en
Al jaren laaien de gemoederen hoog op over welk kanaal onze marketingbudgetten verdient. […]
And we all lose!
Komkommertijd in de media en in het glas: een gin & tonic in […]
Ben ff weg
De juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon. Dat kunt […]