Menselijk plannen
Onlangs las ik een artikel op een nieuwssite. Een videoreclame startte, met dank […]
Stop met real-time marketing, start met right-time marketing
Smart data en de always on-cultuur werken honderden micro-moments of truth in de […]
Samen met ù
2015 is voor niemand een jaar zoals een ander. PUB kan erover meepraten. […]
Kathedrale Uitdagingen
Al sinds de middeleeuwen torent een Grote Vrome Dame hoog en parmantig boven […]
Meditatie in communicatie
Sinds ik yoga en meditatie heb ontdekt, neem ik steeds meer afstand en […]
Waar wacht u op?
In december 2014 liet Maurice Lévy in een interview met The Financial Times […]
Maak reclame duurder
Er waart een spook door de digitale reclamewereld en dat spook heet Adblocker. […]
‘Zeg, schatje’. Stop daarmee!
Elke dag breng ik vier uur door in de wagen. Dat zijn acht […]
Weg met adblocks?
Wat moest gebeuren gebeurde. Onlinereclame kwam zijn duistere kantje tegen. Reclame dringt moeizamer […]