De inspiratie-ironie
We hebben er allemaal al over gehoord of zelf meegemaakt: de beruchte writer’s […]
HOOG TIJD VOOR WAT MEER eh… TIJD
(met dank aan John Cleese) Wat maakt een campagne-idee een stuk straffer dan […]
Champagne!
PUB is er exact 45 jaar voor professionals uit de marcomsector. Oprichtster Joséphine […]
Sprankels
Mijn allereerste job na mijn studies was op de marketingafdeling van SEGA. Die […]
Waar gaan we deze zomer op vakantie?
In normale tijden hadden wij op dit moment al lang ons vakantiehuis in […]
Geschatte leestijd voor dit edito: 02:05 m
Ik ga al sinds mijn hogere studies naar de bibliotheek. Niet zo’n gekke […]
Van zeggen naar voelen
Branding is hot. De brandingpodcasts, -vlogs en -departementen in communicatiebureaus schieten de laatste […]
Geloven in printmedia
Dat wij bij MediaNation nog geloven in printmedia, is de voorbije twee jaar […]
Martine Tanghe en meester Goubert
Schermen zijn overal: televisie, bioscoop, pc, laptop, autonavigatie, smartphone, tablet, smartwatch… en niemand […]