Sinds 2018 staat oktober synoniem voor duurzaamheid dankzij Orbit by PUB XP. Deze conferentie is gebaseerd op de 17 duurzaamheidspijlers van de Verenigde Naties en heeft tot doel duurzame en ethische waarden in de MarCom-sector te verdedigen, onder impuls van een panel van geëngageerde persoonlijkheden. Dit jaar is het thema eenvoudig, maar het raakt de kern van de zorgen van elk bedrijf: hoe kunnen we onze consumenten gelukkig maken? Het antwoord: met een merk dat zich inzet voor duurzaamheid.
PUB stelde een aantrekkelijk programma samen boordevol tips en casestudy’s. Als laatste spreker, na ook Jonathan Hall, Nele Van Malderen, Fred Dorsimont, Christophe Ghewy & Sana Sellami, Morgane Frisque & Christophe Hanique, mogen we verwelkomen: Anne de Guigné, journalist bij Le Figaro en auteur van het boek ‘Le capitalisme woke, Quand l'entreprise dit le bien et le mal’.
Anne de Guigné, afgestudeerd aan Sciences-Po en Hec, volgt sinds 2017 het Franse economische beleid voor Le Figaro. Daarvoor volgde ze financiën en vervolgens het werkgelegenheidsbeleid. In 2021 won Anne de prijs voor het beste financiële artikel in de categorie jonge journalisten voor een artikel over ‘Balzac en de kapitalistische revolutie’. In 2022 publiceerde ze ‘Le Capitalisme woke. Quand l'entreprise dit le bien et le mal’.
Haar talk op Orbit by PUB: ‘La Carte Bleu a remplacé le bureau de vote’.
This Event is supported by
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]