TV: Alleen maar winnaars?
Vertaalde artikels
TV/Alleen maar winnaars? · SBS België vervangt VT4 en Vijftv door Vier en Vijf […]
Waarom een commercial zal gedeeld worden
Vertaalde artikels
Research / Bij het verspreiden van een viral blijkt de inhoud van het […]
Prijs = betere businessresultaten?
Vertaalde artikels
Creativity / Onderzoek toont aan dat creatieve prijswinnende campagnes veel betere businessresultaten opleveren […]
Wanneer Range Rover ontmoet...
Vertaalde artikels
“Range Rover meets ...” is het thema dat Range Rover al enkele jaren […]
Cuckoo: resultaten rekenen
Vertaalde artikels
Straks is alle marketing one-to-one. Dat is alvast de overtuiging van Jo Mariën, […]
Mail vs sociale netwerken
Vertaalde artikels
Hoewel de e-mail zich geconfronteerd ziet met nieuwe uitdagingen, heeft de BDMA haar […]
CIM: naar het einde van de stabiliteit?
CIM / Vertaalde artikels
CIM/Naar het einde van de stabiliteit? · De Persstudie bevestigt het medium krant als […]
CIM 2013: verschillende vormen van digitale leesmogelijkheden
Vertaalde artikels
“4,6 miljoen 12+ lezers per dag” dat is het dagelijkse gemiddelde dat de […]