PUB Magazine nr 1 – 2017
- Virginie T. stapt uit haar bubbel - Vertaalde artikels - Ook al is Virginie Taittinger nog maagdelijk op technologisch vlak, ze is stevig […] 
- SHAKE: EEN COCKTAIL VAN OLD SCHOOL EN MODERNITEIT - Vertaalde artikels - Shake is er met een cocktail van traditie en innovatie in geslaagd om […] 
- Hoe video een merk tot leven brengt - Vertaalde artikels - Lidl is een supermarktketen, Typh Barrow een pop- en soulzangeres. De ene verkoopt […] 
- Visuele revolutie: Online video als nieuwe Eldorado voor adverteerders - Vertaalde artikels - Toen The Buggles in 'Video Killed the Radio Star' stelden dat video de […] 
- Sex, Pub & Rock ’n Roll - Vertaalde artikels - Reclameboodschappen blijven vaak hangen dankzij goed gekozen melodieën. De impact van popmuziek en […] 
- Medianext Nl: Elk bedrijf heeft een verhaal - Vertaalde artikels - Documentaires zijn bij uitstek kwalitatief en worden vaak voor nichedoeleinden gebruikt. Terwijl ze […] 
- Point of view: Harry Demey over sociale media - Vertaalde artikels - Heeft België op internationaal niveau een achterstand opgelopen op het vlak van de creativiteit waarmee […] 
- Geen goede voornemens- Een nieuw jaar, daar horen goede voornemens bij. Alsof we het vorig jaar […] 
- Ambidexterity. Meer dan een stevige tongbreker- Toegegeven, er zijn vandaag makkelijkere woorden in de omgang. En ja, ook ik […] 
- Waarom chatbots marketeers in de steek laten- Steeds meer merken storten zich op chatbots als dé grote innovatie voor de […] 
