Florence Coppenolle opent deur naar transparantie

News / Sustainability

Nog een dikke drie weken en dan is het zover: de derde editie van onze conferentie over duurzame marketing: Orbit by PUB. In 2019 hebben we het thema "verandering" in al zijn aspecten behandeld. Laten we in 2020 plaats maken voor "transparantie"! We bespreken dit thema van maandag 19 oktober tot en met donderdag 22 oktober. U begint uw week met het ontvangen van een "Toolkit Bag" op kantoor of thuis. De eerste drie dagen zal Orbit online zijn en op donderdag 22 oktober zullen we u verrassen met een hybride formule.

Nadat we al Anne-Clotilde Picot, Krist Pauwels, Ann De Bisschop, Gregory Pouy, Kim Beyns, Zehra Sayin  en Wouter Boits mochten aankondigen vervolledigt Florence Coppenolle de 'Golden List' van Orbit. Florence Coppenolle nam acht jaar geleden het roer over van het communicatie-ecosysteem van energiegigant ENGIE in België. Voordien had ze ervaring in besluitvormingskringen en grote bedrijven (kabinetten, Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling, Proximus). Haar vermogen om te anticiperen op risico's en de omvang van haar communicatievaardigheden maken haar tot een sleutelfiguur in België in de uitdagingen van het opbouwen van een reputatie.

Bij ENGIE zet Florence zich in voor de ontwikkeling van een meer proactieve en authentieke communicatielijn voor alle dochterondernemingen van de groep in de Benelux. Ze werkt aan het op elkaar afstemmen van boodschappen en het begrijpen van de zaken die op het spel staan. Florence Coppenolle is ook verantwoordelijk voor het MVO, die zij zoveel mogelijk integreert in de activiteiten. In België verdedigt zij de projecten die door de Stichting ENGIE worden gesteund en die al 60.000 jongeren ten goede zijn gekomen. Passie en enthousiasme zijn de woorden die haar het meest karakteriseren.

Verfris uw geest, neem een bad van constructieve transparantie door u aan te melden voor deze derde editie van Orbit by Pub. De wereld van morgen is er vandaag al!