PUB magazine n°9 - 2014
Het geloof in de mens van Dirk Jacxsens
Vertaalde artikels
Met 1300 winkels wereldwijd in 40 landen, waarvan 350 in België, is het […]
Bpost mikt op home delivery
Vertaalde artikels
Probeert u met Combo een centrale rol in de home delivery op te […]
Een beetje angst kan geen kwaad!
Vertaalde artikels
Carl Fremont, Global Chief Digital Officer van mediabureau MEC, was in oktober kort […]
Onder het juk van de media
Vertaalde artikels
"Enkel de behendigsten overleven". Zo luidt de suggestieve tital van het Witboek van […]
Aandacht voor álle klanten
Vertaalde artikels
Kevin Lane Keller, hoofdspreker op het Internationaal Marketing Congres van Stima, wijst op […]
Media Markt zoekt naar de juiste mix
Vertaalde artikels
In aanloop van de toespraak die Sven Degezelle gaat houden op het Gala […]
Op de golflengte van de verbeelding
Vertaalde artikels
Wat betekent creativiteit voor radioreclame? We stellen deze en andere vragen aan adverteerders […]
Een beetje angst kan geen kwaad!
Vertaalde artikels
Carl Fremont, Global Chief Digital Officer van mediabureau MEC, was in oktober kort […]
Smelten voor Belgische chocolade
Vertaalde artikels
België en chocolade worden in één adem vernoemd. Onze chocolatiers veroveren de wereld […]
Aandacht voor álle klanten
Vertaalde artikels
Kevin Lane Keller, hoofdspreker op het Internationaal Marketing Congres van Stima, wijst op […]
Hoe word je een sociaal merk?
Vertaalde artikels
Hoe ondersteunen adverteerders hun merken via de sociale media? Welke strategie voeren ze […]
Een normaal kanaal?
Vertaalde artikels
Zoals elk nieuw bedrijfje dat zijn eerste stappen zet op de markt, hebben […]
Onder het juk van de media
Vertaalde artikels
"Enkel de behendigsten overleven". Zo luidt de suggestieve tital van het Witboek van […]
Bpost mikt op home delivery
Vertaalde artikels
Op 20 november zal Koen Van Gerven bij wijze van introductie eerst een aantal […]
Een eindeloze vergelijking
Vertaalde artikels
Facebook is de norm geworden. Nu de helft van de Belgische bevolking een […]
Hoe meet je de waarde van een merk?
Vertaalde artikels
Onlangs heeft Interbrand zijn jaarlijks Best Global Brands rapport gepubliceerd van de 100 […]
Een marketeer moet de toekomst vorm geven
Vertaalde artikels
Bijna dertig jaar al jongleert Nils van Dam met de merkenportefeuille van Unilever, […]