PUB Magazine nr 7 – 2016
“We vertellen elkaar niet alles, dat is beter”
Vertaalde artikels
Dertig jaar al delen ze lief en leed. Maar vooral delen ze dertig […]
Een jonge stad wordt groot
Vertaalde artikels
De stad is nog geen vijftig, maar Louvain-la-Neuve heeft al haar vaste stek […]
Programmatic buying: de technologie op de spits gedreven
Vertaalde artikels
Programmatic buying is meer dan ooit aanwezig in de sector: ze verandert de […]
Stadsmarketing zet haar handtekening onder de stadsrealiteit
Vertaalde artikels
We nemen drie steden onder onze loep om beter te begrijpen hoe de […]
Een praatje met een plaatje
De editie 2016 van dmexco, medio september in Keulen, maakte het de circa […]
Welke toekomst is er voor journalistiek en media?
De grote vraagstukken die mediabedrijven – ook het mediabedrijf waar ik werk – […]
In vier stappen naar consistente wow-ervaringen
Volgens onderzoek van AXA Assistance reageren klanten positiever op een verzekeringsservice aangepast aan […]