Sta op, Brusselaars!
Natuurlijk is het centrum van Europa niet verantwoordelijk voor de drama’s die het […]
Hoe authentiek zijn merken ? De consument wikt en beschikt
De relatie tussen merken en consumenten is stuk. Een nieuwe studie (*) van […]
The Hell hole is van iedereen
Brussel heeft nog nooit in een positiever daglicht gestaan. Toeristische diensten pakken uit […]
HapPUBirthday!
Onze cover kopt ditmaal af met ‘Happy Birthday'. Maar zelf zing ik liever […]
Het netwerk wint altijd
Waarom gaan dingen viraal? En waarom zijn het zo vaak onnozele dingen (The […]
Retail: online of offline?
De kaart trekken van e-commerce als merk/producent moet een deel van de totale […]
Goed nieuws
Mijn elektronische brievenbus puilt uit van de meest uiteenlopende aanbiedingen. Ik heb het […]
Versterk de creativiteit in marktonderzoek
Elke marketeer droomt ervan de klant volledig transparant te maken. Sinds de publicatie […]
Kneedwerk en aandacht
Destijds behaalde ik een onderwijsdiploma voor ik Communicatiewetenschappen begon te studeren. En al […]