PUB Magazine nr. 2 – 2015
Beeld in beweging
Vertaalde artikels
De bonzen van de televisiezenders doen er alles aan om hun publiek bij […]
Namen ontwaakt
Vertaalde artikels
Namen, schone slaapster? Dat is buiten haar creatieve krachten gerekend. De stad van […]
Een duik in de co-creativiteit bij DDB
Vertaalde artikels
Op een regenachtige julidag heeft PUB een afspraak op het adres van DDB […]
Televisiereclame klaar voor omwenteling
Vertaalde artikels
De televisiereclame vindt zichzelf opnieuw uit dankzij spitstechnologie. Zo kunnen spots live aangepast […]
Wordt televisie het tweede scherm?
Vertaalde artikels
Neen, televisie wordt nog niet massaal door de kijkers verlaten. Maar het medium […]
Anne en Nicolas Bataille banen hun weg. Zo moeder, zo zoon?
Vertaalde artikels
Moeder Anne en zoon Nicolas Bataille reageerden enthousiast op onze uitnodiging voor een […]
Niets op de buis!
De tijd van het “avondje zappen”, van het tijd verdrijven met het wanhopig […]
Niet adblocker, maar gebrek aan creativiteit is het probleem
Het gebruik van adblockers neemt snel toe. Volgens sommige cijfers heeft al 50% […]
OPROEP tot wat?
Juni 2015 was wereldwijd de warmste maand ooit. Intussen puffen we ons er […]