PUB magazine n°11 - 2013
Direct marketing is zoals pingpong
Vertaalde artikels
Het DM Institute van DM-goeroe Erik Van Vooren vierde op 8 oktober met een […]
De opkomst van de sociale televisie
Vertaalde artikels
Na de schrijvende pers is het aan de televisie om te worden besmet […]
Merk wordt sociaal ecosysteem
Vertaalde artikels
Je bent niet mee als je merk niet actief is op sociale media. […]
Passie werkt aanstekelijk
Vertaalde artikels
Wat bezielt een succesvolle marketeer om een Italiaanse voedingswinkel te openen? Gio Canini, […]
SOS: marketing in gevaar
Vertaalde artikels
De marketing maakt een diepe crisis door. Verschillende studies wijzen vooral naar het […]
ROI in de sociale netwerken
Vertaalde artikels
De tijd dat adverteerders er gebruik van maakten "omdat het niet veel kost […]
Passie en leiderschap
Vertaalde artikels
De titel vat het mooi samen: marketing draait om passie en leiderschap. Dat […]
Marketing in het verweer
Vertaalde artikels
Wie het artikel op pagina 10 leest over het slechte daglicht waarin het […]
Luiden de second screens de socialisering in van de tv-zenders?
Vertaalde artikels
Via het toenemende gebruik van second screen krijgen de sociale media steeds meer […]