PUB Magazine nr 3 - Sept. 2022
“Ik pleit niet voor revolutie, wel voor verandering”

Vertaalde artikels
‘Conquête – Chemins, adversaires et alliances pour la transition écologique’ is een boek […]
Adjust: “Klantenervaring staat centraal in ons DNA”

Vertaalde artikels
Bij Silversquare Delta, een co-workingruimte in Elsene, is elke verdieping doorspekt met kleuren […]
Reclame en cinema op de rode loper

Vertaalde artikels
In juni vond de 68e editie van Cannes Lions plaats. PUB trok zijn […]
Nog eentje?

Vertaalde artikels
Van je hobby je beroep maken: velen dromen ervan, Ariane Floderer deed het. […]
Out of Home: old but brave

Vertaalde artikels
Out of Home is een van de oudste media die er bestaan, maar […]
Lang leve virtuele creativiteit

Vertaalde artikels
Ondanks de vraag naar verscheidene profielen en talenten, maar ook de flagrante evolutie […]
Helemaal thuis in out of home

Vertaalde artikels
Zowat alle sectoren dwepen met OOH en DOOH. Dat zet reclameregies aan om […]
Wie ben ik, nu en later?
Vergeet die vraag. U krijgt er namelijk alleen maar stress van. Hoe kan […]
MAAK VAN JE BASELINE EEN FRUITVLIEG
Je merkbelofte vat je best samen in een heldere lijn, voor de lange […]
Geloofwaardigheid
Out-of-home is een geloofwaardig medium. Het heeft vele troeven: een lage cost per […]
