PUB Magazine nr. 5 – 2015
TV kijken door de jaren heen
Vertaalde artikels
We zijn zo geobsedeerd door nieuwe vormen van televisiekijken dat we vergeten af […]
Echte passie, zelfs zonder auto's
Vertaalde artikels
Beiden zijn ze er nieuw in: Stéphane Buisseret omdat hij het als CEO […]
Staat televisie met alles?
Vertaalde artikels
Het lineair kijken naar zenders en hun programma's ligt definitief achter ons. De […]
Rebranding: goed of slecht idee?
Vertaalde artikels
Of het nu gaat om een samensmelting van merken voor meer visibiliteit, om […]
VAN POP ART TOT RECLAME... KUNST?
Vertaalde artikels
Ondanks hun bijwijlen gespannen verhouding inspireren kunst en reclame elkaar: die kruisbestuiving gaat […]
Het strategisch universum van de luxehorloges
Vertaalde artikels
De ene trend duwt de luxehorloges naar de technologie. De andere trend is […]
Het Rijk der Zinnen
Vertaalde artikels
Of het nu gaat om het exclusieve omgevingsparfum van een luxehotel, om een […]