PUB Magazine nr 8 – 2016
« CREATIVITEIT IS GEEN EILAND »
Vertaalde artikels
Creativiteit is een kostbaar goed in de reclamewereld. En nu het steeds makkelijker […]
Verscheidenheid alom in het Groothertogdom
Vertaalde artikels
Van Luxemburg kennen we de private bankers, het zangerige accent en het heuvelachtige […]
Meer gevoel dan product
Vertaalde artikels
Barefoot Studio lanceerde onlangs het crowdvertisingplatform Blügle. Blügle is actief met contentmarketing, maar […]
Radio in geuren en kleuren
Vertaalde artikels
Radio is krachtig, polyvalent en onverwoestbaar. Het medium wordt door de jaren heen […]
Ontstop de adblockers
Vertaalde artikels
Adblockers bezorgen reclameprofessionals en contentbeheerders veel kopzorgen. Ze worden erg gewaardeerd door surfers […]
Patrick Acken in tegenlicht
Vertaalde artikels
Voor beiden zou het de eerste keer zijn. Maar terwijl Christine Jean, client […]
Premiumbestemming
Vertaalde artikels
Voortdurend het evenwicht behoudend tussen premium, elegant en efficiënt, is Profirst op wereldvlak […]
Wanneer slaan de grote mediamerken terug?
Het succes van grote merken die zich het statuut van grote media aanmeten, […]
Word mentor en win-win-win!
Succes is moeilijk te voorspellen, maar we kunnen het wel een handje toesteken. […]
We leven in een tijd van transformatie
We leven in een tijd van transformatie. Ook reclamebureaus ontsnappen daar niet aan. […]