PUB magazine special CCB - 2013
De klant in real time een luisterend oor bieden
Vertaalde artikels
"Ik heb een verzending J+1 betaald voor niets', laat Mathias Chronopost weten. 'Is […]
De waardenhoeders
Vertaalde artikels
Toen Luc Deleersnyder begin februari de fakkel van ACC-baas doorgaf aan Johan Vandepoel, […]
Als de media merken worden
Vertaalde artikels
Reclameregie IP heeft een revolutionaire studie uitgevoerd die alle mogelijke informatie groepeert over […]
Van de bon naar Facebook
Vertaalde artikels
Het Wunderman-netwerk, partner van Young &Rubicam en dus lid van de groep WPP, […]
48 uur om de media van morgen uit te vinden
Vertaalde artikels
Op 24, 25 en 26 mei ging in Brussel de eerste Belgische editie van […]
Het volume van het totaal van de verkopen in vraag gesteld
Vertaalde artikels
Bedrijven zijn op zoek naar groei. Innovatie is een key driver voor groei, […]
Volk in de winkel!
Vertaalde artikels
Events/ Het evenement als brug tussen medium en retailer · De Flair Shopping Night […]
Symbiose en meerwaarde
Vertaalde artikels
Events / Eventbureaus zijn een vaste waarde in de communicatiestrategie · In een actuele […]
De grote integratiepuzzel
Vertaalde artikels
Dossier events / Les événements, un point contact avec le public · Geïntegreerde communicatie […]
Luisteren, meten en communiceren
Vertaalde artikels
Agency Life / Drie IPG-bureaus bieden samen The Pulse aan om relevanter te […]
Dagbladen in actie
Vertaalde artikels
Dailies / Belgische krantenuitgevers starten gezamenlijk marketingplatform Na een half jaar studiewerk en […]
Het accent leggen op de merken
Vertaalde artikels
Ter gelegenheid van de Sanoma Media Parade ontmoetten we Harri-Pekka Kaukonen, CEO van […]
Het evenement maakt de stad
Vertaalde artikels
De meeste steden organiseren door het jaar een waaier aan manifestaties met evenementenallure. […]
De juiste prijs
Vertaalde artikels
In dit nummer halen zowel Pieter Goiris en Johan Vandepoel van de ACC […]
Voor of tegen virals?
Vertaalde artikels
Sinds het wereldwijde succes van de viral "Push to add drama" die Duval […]
De schaarste keert terug
Vertaalde artikels
Christian Van Thillo staat voor zijn zoveelste beslissende moment. De 51-jarige CEO van […]
Brengt het iets op, dat tweede scherm?
Vertaalde artikels
Met de komst van de digitale media wordt televisie steeds meer bekeken op […]
Alles ging goed in het beste van twee werelden
Vertaalde artikels
Televisie heeft zich snel gepositioneerd als het medium dat het best is aangepast […]
Mediabureaus over het nieuwe televisieseizoen
Vertaalde artikels
TV / Mediabureaus over het nieuwe televisieseizoen · Alle zenders pakken uit met dezelfde […]